Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

بررسی فنی و تخصصی آئودی S6 آوانت 2019

سبد محصولات S آئودی از تنوع زیادی برخوردار است. از S3 زیبا گرفته تا SQ7 هشت سیلندر و قلدر، خودروهای S این برند با هرم فرم و ابعادی عرضه می‌شوند.


علیرغم اینکه مشتریان از خودروهای دیزلی روی‌گردان شده‌اند اما آئودی هنوز هم فکر می‌کند این پیشرانه‌ها طرفداران زیادی دارند. به همین خاطر جدیدترین مدل‌های S6 و S7 به جای استفاده از پیشرانه‌های بنزینی به دنبال پیشرانه‌ی 6 سیلندر دیزلی با کمک الکتریکی رفته‌اند.


آئودی با این کار به دنبال جلب نظر مشتریان اروپایی بی‌شماری است. البته پیشرانه‌ی یاد شده مشخصات جالبی دارد: قدرت 344 اسب بخاری، گشتاور 700 نیوتون متری، همکاری با سیستم چهار چرخ محرک و برد واقعی 965 کیلومتری. شما همچنین در خودروی S6 آوانت از محفظه بار جادار 565 لیتری هم سود خواهید برد.


خودروی آئودی S6 دیزلی نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از پیشرانه‌ی 6 سیلندر را در دل خود جای داده است. این نیروگاه به یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی و کمپرسوری الکتریکی مجهز شده است. این مجموعه بسیار شبیه نسخه‌ی بکار رفته در SQ7 بوده اما خب دو سیلندر کمتر از و حداکثر قدرت پایین‌تری دارد.


اگرچه این پیشرانه فاقد صدای جذاب پیشرانه‌ی 8 سیلندر مدل قبلی است اما آئودی یک تولید کننده‌ی صدای جدیدی در نظر گرفته است که باعث می‌شود سرنشینان از شنیدن صدای پیشرانه لذت ببرند؛ اما در واقعیت اوضاع جور دیگری بوده و ما در زمان تست خودرو سریعاً آن را با استفاده از منوهای پیچیده‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی خاموش کردیم.


S6 با حذف مؤثر تأخیر توربو فوراً سرعت می‌گیرد. کافی است پای راست را روی پدال فشار دهید تا شتاب گیری S6 آوانت را شاهد باشید. این خودرو همانند اوسین بولت که رکورد جهانی 200 متر را ثبت کرده سرعت گرفته و پیش می‌رود. البته پیشرانه‌ی دیزلی S6 هرگز شما را همانند پیشرانه‌ی بنزینی به عقب پرتاب نمی‌کند اما شکی وجود ندارد که شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.1 ثانیه‌ای آن می‌تواند بسیاری از هاچبک های داغ مدرن را پشت سر بگذارد.


اما گیربکس خودرو در برخی موارد عصبی نشان می‌دهد. حالت دستی این گیربکس چندان چنگی به دل نمی‌زند و شما هر از گاهی به دنبال دنده‌های پایین‌تر برای معکوس کشیدن خواهید بود.


این موضوع واقعاً جای شرمساری دارد زیرا خودروی حاضر در تست از سیستم فرمان پذیری چهار چرخ سود می‌برد و این سیستم باعث می‌شود S6 به‌طور باورنکردنی‌ای چابک باشد. این سیستم حس کاملاً طبیعی‌ای داشته و به خودرو اجازه می‌دهد تا وارد پیچ‌های تنگی شوید که شاید قبلاً با خود فکر می‌کردید یک استیشن با طول حدود 5 متری نمی‌