Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

برنامه اونیکس برای ارتقای لامبورگینی آونتادور S

برنامه اونیکس برای ارتقای لامبورگینی آونتادور S تاریخ: در: لامبورگینی (3) دیدگاه

کمپانی تیونینگ اونیکس شاید به اندازه‌ی برخی تیونرهای دیگر شناخته شده نباشد اما به تازگی پکیج ارتقای خود برای لامبورگینی آونتادور S را معرفی کرده است. این پکیج باعث شده سوپرکار ایتالیایی‌ها تقریباً به همان سطح خشونت مدل پرچم‌دار SVJ برسد.


این تیونر که قبلاً سابقه‌ی ارتقای محصولاتی از رنجروور، بنتلی، رولزرویس و… را در کارنامه خود داشته پکیج تیونینگ آونتادور را SV نام‌گذاری کرده و تقریباً همه‌ی پانل‌های بدنه را ارتقا داده است.


ما کار را با بخش عقب خودرو آغاز می‌کنیم که شاید جذاب‌ترین بخش باشد. اونیکس در ابتدای کار خود یک بال عقب متمایز ساخته و آن را پوشش فیبر کربنی پیشرانه که دارای دو باله‌ی کوچک آئرودینامیکی می‌باشد تکمیل کرده است. یک دیفیوزر ساخته شده از فیبر کربنی نیز هماهنگی خوبی با ورودی‌های هوای متفاوت دارد.


با حرکت در اطراف خودرو و رسیدن به نمای جلو شاهد اسپلیتر فیبر کربنی و کاپوتی متمایز خواهید بود که دارای ورودی‌های هوای کوچکی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های طلایی مات، کالیپرهای ترمز زردرنگ و رکاب‌های جانبی خاص اشاره کرد.


اونیکس به قوای محرکه‌ی آونتادور S دست نزده و همه‌چیز به‌صورت فابریک باقی مانده است. به همین خاطر پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی این سوپر اسپورت همچنان قدرت 730 اسب بخاری و گشتاور 609 نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت هم از جمله مشخصات عملکردی این خودرو می‌باشند. البته اضافه شدن این قطعات شاید باعث شده ظاهر خودرو سریع‌تر از قبل به نظر برسد.

برچسب‌ها:اخبارتیونینگسوپراسپرتلامبورگینی اونتادور

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

  • معرفی کانسپت لامبورگینی اوراکان استراتو آفرود

    معرفی کانسپت لامبورگینی اوراکان استراتو آفرود

  • کاهش وزن آونتادور SVJ با سیستم اگزوز والنتینو بالبونی!

    کاهش وزن آونتادور SVJ با سیستم اگزوز والنتینو بالبونی!

  • دوئل نهایی، لامبورگینی اوروس یا جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک؟

    دوئل نهایی، لامبورگینی اوروس یا جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک؟

3 دیدگاه

  1. سعید(تهران) سوابق: (388 دیدگاه) ,

    متاسفانه این انجین جواهر نمیتونه گشتاور درخوری در مقابل رقبای توربو دار ارائه کنه، امیدوارم توی جانشین اونتادور باز مهندسی بشه چون هنوز پتانسیل زیادی داره، از اونجایی که لامبو اعلام کرده نسل بعد توربو نخواهد داشت احتمالا از نسخه بهبود یافته همین استفاده خواهد شد، خداکنه با افزایش حجم یا یکم تغییر نسبت کورس به قطر پیستون و بلندتر کردن شاتون بتونه گشتاور بیشتری بگیره…

    پاسخ

    1. ساسان سوابق: (738 دیدگاه) ,

      پرفورمانته وSVJبهترین رقابتو با همرده هاشون داشتن این نظر اشتباست…درآینده تنفس طبیعی بازنگری شده همراه با واحد الکتریکی خازنی که مخصوص خودشرکته که با همکاری MITآمریکا توسعه داده شده استفاده میکنه.کانسپت ترزاملیانو پیشنمایشی از تکنلوژیهای آینده شرکت بود.

      پاسخ

  2. مهراد سوابق: (31 دیدگاه) ,

    انگار این پکیج رو واسه اونایی زده که اونتادور اس رو خریدن اونوقت بعد از اومدن اس وی جی با خودشون گفتن ای بابا کاش یکم صبر میکردم بجاش اینو میخریدم 😁

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه


Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564