Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

ب‌ام‌و: M8 سوپرکار است، نیازی به مدل داغ‌تر نیست!

ب‌ام‌و: M8 سوپرکار است، نیازی به مدل داغ‌تر نیست! تاریخ: در: ب ام و (16) دیدگاه

مدیر بخش M ب‌ام‌و در مصاحبه با نشریه‌ی استرالیایی ویچ کار اعلام کرده این برند باواریایی برنامه‌ای برای تولید یک سوپرکار شاخص ندارد. از نظر او M8 جدید این نقش را بر عهده گرفته و حداکثر پرفورمنس خودروی ساخت M را ارائه کرده است. او گفته M8 سریع‌ترین خودروی تاریخ ب‌ام‌و در نوربرگ رینگ خواهد بود.


مارکوس فلش M8 را قاتل پورشه توربو می‌داند که ادعای گزافی است. ب‌ام‌و از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری M5 که قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد در این پرچم‌دار استفاده کرده است. البته قدرت مدل کامپتیشن برابر با 617 اسب بخار می‌باشد. در مقام مقایسه باید گفت پورشه 911 توربوی فعلی خروجی 533 اسبی در حالت استاندارد و قدرت 572 اسب بخاری در نسخه S دارد.


البته نسل جدید 911 توربو در حال توسعه بوده و ظاهراً قدرت حدود 600 اسبی برای مدل استاندارد و خروجی 640 اسبی برای مدل S خواهد داشت؛ بنابراین شاید M8 از نسل فعلی پورشه 911 توربو بهتر باشد اما شاید راننده‌ی ب‌ام‌و در مصاف با نسل بعدی پورشه لحظات راحتی را پشت سر نگذارد.


فلش می‌گوید اگرچه M8 و M5 از پیشرانه‌ی مشترکی استفاده می‌کنند اما M8 را نمی‌توان یک M5 با دو درب کمتر دانست. او اعلام کرده است: “مرکز ثقل M8 حدود 24 میلی‌متر کمتر از M5 بوده و شما در ارتفاع کمتری قرار گرفته و ارتباط زیاد شاسی و بدنه را حس خواهید کرد. این امر باعث می‌شود بخش جلو بسیار سفت‌تر بوده و فرمان احساس متفاوتی داشته باشد. همه‌ی رانندگان تست ما از وجود چنین تفاوت‌هایی سورپرایز شده‌اند.”


خریداران انتخاب‌های متنوعی درباره‌ی این خودرو خواهند داشت. علاوه بر نسخه‌های استاندارد و کامپتیشن، M8 به‌صورت کوپه یا کانورتیبل هم در دسترس خواهد بود و در آینده هم مدل گرن کوپه سدان تولید خواهد شد.


ب‌ام‌و M8 از ماه سپتامبر وارد بازار می‌شود. قیمت مدل کوپه از 133 هزار دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای مدل کامپتیشن باید 146 هزار دلار بپردازید. قیمت مدل کانورتیبل استاندارد و کامپتیشن نیز به ترتیب 142500 و 155500 دلار اعلام شده است.

برچسب‌ها:اخبارام پاور-ام پرفورمنسب ام و سری 8جدیدسوپراسپرت

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

  • انتشار تصاویری از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه پیش از رونمایی رسمی

    انتشار تصاویری از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه پیش از رونمایی رسمی

  • معرفی ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، استایل برجسته با کارایی بیشتر

    معرفی ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، استایل برجسته با کارایی بیشتر

  • تجربه رانندگی با ب‌ام‌و 745Le پلاگین هیبرید جدید

    تجربه رانندگی با ب‌ام‌و 745Le پلاگین هیبرید جدید

16 دیدگاه

  1. مهدی ۹۱۱ سوابق: (341 دیدگاه) ,

    با وجود اینکه بی ام و و بخصوص ام ۸ رو خیلی دوس دارم به لحاز فنی عمرا حریف ۹۱۱ توربو بشه البتهدر یگ کلاس نیستند

    پاسخ

    1. MAHDI سوابق: (2508 دیدگاه) ,

      مهدی جان M8 رقیب S63کوپه وبنتلی کنتیننتالGT واستوام مارتین لگرا هستش نه پورشه911 توربوSکه یه سوپراسپرته

      پاسخ

      1. Seyed AMG سوابق: (9 دیدگاه) ,

        تا الان چند بار گفتم ، الانم میگم پورشه 911 در اصل یک GT نه یک ماشین اسپرت !! مدل های پایه پورشه ۹۱۱ بجز GT3 و GT2 ویژگی های یک گرندتور رو دارا هستن که مجله Evo تو لیست بهترین گرندتور های مدل کرررا رو قرار داده تو خود متن هم به این موضوع اشاره شده که ۹۱۱ بیشتر به عنوان ماشین اسپرت شناخته شده اما گرایش بیشتری به سمت یک GT داره
        ( (The rear-engined 911 has long been Porsche’s default sports car. But as it grows larger and more sophisticated there’s an argument to suggest it’s more of a GT car now, with the Cayman taking the mantle as the pure sports car) )
        اما خوب این دوتا رقیب مستقیم هم نیستن ، چون توربو اس نسبت قدرت به وزن خیلی بهتری از M8 کامپتیشن داره و هممون میدونیم پورشه با قدرت کم شاخ پرفورمنس ترین سوپر اسپرت ها رو شکونده و این ادعای رئیس بخش M خیلی غیرمنطقیه ، حتی به نظرم با همین نسل فعلی هم توان رقابت نداره
        در ضمن توربو S سوپر GT هست مثل AMG GTR نه سوپر اسپرت

        پاسخ

    2. MAHDI سوابق: (2508 دیدگاه) ,

      اما مهدی جان میدونستی M5 در پیست.زاکسنرینگ از پورشه 911توربوS سریع تربوده؟؟؟
      همینطور در برنامه گرند تور بازهم M5 زمانی کاملا مساوی با پورشه911GT3 RS رو بدست آورده.ولی از نیسانGTR وهونداNSX سریع تربوده.

      سریع ترین زمان M5 درپیست زاکسنریک
      BMW M5 زمان ثبت شده_1:31.71
      اونتادورLP750 sv زمان ثبت شده_1:31.79
      پورشه 911توربوS زمان ثبت شده_1:32.30

      زمانM5 معمولی در پیست گرندتور
      BMW M5 زمان ثبت شده_ 1:20.04
      911GT2 RSزمان ثبت شده_1:20.04
      نیسانGTR زمان ثبت شده_1:21.02
      هوندا NSX زمان ثبت شده_1:26.00

      زمان M5 در پیست مجله CAR MAG
      BMW M5 زمان ثبت شده_1:21.20
      مرسدسAMG GT C زمان ثبت شده_ 1:21.90
      استون مارتین ونتیج زمان ثبت شده_1:22.10
      نیسان GTR زمان ثبت شده _ 1:22.15

      البته به این معنی نیست که M5 در تمام پیست ها سریع ترباشه.اما چهBMW M5 و چه مرسدس AMG GT4 63 تاالان نشون دادن که درشرایط خیلی خوب تونستن خیلی از سوپراسپرت هارو درپیست شکست بدن.

      پاسخ

      1. Amir سوابق: (641 دیدگاه) ,

        منظور شما GT3 RS هست دیگه!
        اشتباها نوشتید GT2 RS

        پاسخ

        1. MAHDI سوابق: (2508 دیدگاه) ,

          ای وای. بله اشتباه نوشتم.پورشه GT3 RS درسته. ممنون که گفتید.

    3. Seyed AMG سوابق: (9 دیدگاه) ,

      نمیدونم چرا هنوز کامنتم تائید نشده … چند بار گفتم الان هم میگم 911 در اصل یک GT …. دیگه حوصله تایپ کردن ندارم😐😐 ایشالله کامنت قبلی تائید بشه ..

      پاسخ

  2. MAHDI سوابق: (2508 دیدگاه) ,

    https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/06/2019-BMW-M8-Competition-Cabrio-04.jpg
    https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/06/2019-BMW-M8-Competition-Cabrio-03.jpg
    https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/06/2019-BMW-M8-Competition-Frozen-Marina-Bay-Blue-05.jpg
    https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/06/BMW-M8-Competition-Coupe-Preis-01.jpg
    https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/06/BMW-M8-Competition-Coupe-Preis-02.jpg

    پاسخ

    1. ساسان سوابق: (740 دیدگاه) ,

      واقعا” زیبا طراحی شده. هدلایتهای BMWیکی از خشنترینهاست.

      پاسخ

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد::: سوابق: (2735 دیدگاه) ,

    بله راست میگه؛ ایران هم پرچم حقوق بشر دستشه

    پاسخ

    1. Mad.z.Max سوابق: (309 دیدگاه) ,

      😂😂😂

      پاسخ

  4. Mad.z.Max سوابق: (309 دیدگاه) ,

    من از بین کمپانی های آلمانی، ب ام و رو واقعا دوست دارم، و همیشه هم از رقابت بین محصولات آلمانی خوشحالم، چون همیشه باعث شده مصرف کننده ها محصولات بهتری دستشون برسه 🙂
    این ام۸ هم واقعا دوس داشتنیه، مخصوصا نسخه کامپتیشن، سقف فلزی، با یه رنگ خاص مثل شکلاتی خاص ب ام و…

    البته علاقم به تولیدات فعلی ب ام و رو اینجوری میتونم بگم:
    اول M2 Competition 😍
    بعد M5 Comp
    M3 Comp
    M8 Comp

    پاسخ

    1. Seyed AMG سوابق: (9 دیدگاه) ,

      چه انتخاب عالی ای ❤❤ اما من یه دسته بندی تو انتخاب هام دارم :
      بهترین بی ام و معمولی : سری ۳ ❤
      بهترین بی ام و M : ام 5 ❤
      بهترین بی ام و M Comptition : ام ۲ کامپتیشن ❤
      بهترین بی ام و M CS : ام ۴ سی اس ❤

      پاسخ

      1. Seyed AMG سوابق: (9 دیدگاه) ,

        ببخشید یه مورد یادم رفت …
        بهترین بی ام و نیمه M!: ایکس ۷ M50D

        پاسخ

      2. Mad.z.Max سوابق: (309 دیدگاه) ,

        دقیقا بهترین ب ام و معمولی همون سری ۳ هست 😍 البته بازم من سری ۲ رو خیلی عجیب غریب دوست دارم. ترکیب سایز فسقلیش و اتاق دوست داشتنیش و فیس فوق العادش و موتور بینظیرش حتی توی نسخه های معمولی حرررف نداره!
        البته من کلا طرفدار ماشینای جمع و جورم، (تا زمانی که کروک نباشه😂 حتی مزدا MX5 هم با سقف فلزیشو دوست دارم)

        پاسخ

  5. The best or nothing سوابق: (58 دیدگاه) ,

    ماست منم شیرینه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه


Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564