Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

تست داینوی ب‌ام‌و Z4 M40i با نتیجه‌ای احساس‌برانگیز

تست داینوی ب‌ام‌و Z4 M40i با نتیجه‌ای احساس‌برانگیز تاریخ: در: ب ام و (16) دیدگاه

تست داینوی اخیر تویوتا سوپرا نشان داد قدرت این خودرو بیشتر از مشخصات اعلامی توسط سازنده بوده و حالا ما دلیلی برای باور اینکه پسرعموی سوپرا یعنی ب‌ام‌و Z4 M40i هم قوی‌تر از اعداد روی کاغذ است داریم.


مالک این کانورتیبل آلمانی در آمریکا اقدام به تست داینوی چهار چرخ کرده تا نتایج را مشاهده کند. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربو است که بنا به گفته‌ی ب‌ام‌و، در میل‌لنگ قدرت 382 اسب بخاری تولید می‌کند.


این خودروی اسپورت در دومین تست صورت گرفته از بین سه تست کلی قدرت احساس‌برانگیز 373 اسب بخاری و گشتاور 540 نیوتون متری را در چرخه‌ای عقب تولید کرده است. البته حداکثر گشتاور 576 نیوتون متری پیشرانه در تست نهایی داینو به دست آمده است.


تخمین اینکه چه میزان از قدرت پیشرانه‌ی Z4 M40i در مرحله انتقال تلف شده غیرممکن است اما اگر این عدد را تنها 10 درصد در نظر بگیریم هم باید گفت این قلب آهنین قدرتی در حد 410 اسب بخار و یا حتی کمی بیشتر دارد. این عدد کاملاً بزرگ‌تر از قدرت رسمی اعلامی توسط باواریایی ها می‌باشد. بی‌صبرانه منتظر تست‌های داینوی دیگر توسط مالکان این خودرو هستیم تا ببینیم که آیا آن خودروها هم به مشخصات مشابهی دست خواهند یافت یا نه.


ب‌ام‌و اوایل سال جاری اعلام کرد قوی‌ترین نسخه‌ی Z4 شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.9 ثانیه‌ای خواهد داشت. از طرفی تویوتا هم اعلام کرده بود شتاب نسل جدید سوپرا برابر با 4.4 ثانیه است.

کمپانی‌های تیونینگ باید از شنیدن اینکه Z4 و سوپرا قوی‌تر از ادعاهای سازندگان هستند بسیار هیجان‌زده شوند چراکه می‌توانند با اعمال برخی تغییرات در پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری یاد شده به قدرت‌های بالاتری دست یابند.

[دانلود ویدئو]

برچسب‌ها:اخباراسپرتب ام و Z4رودسترویدئو کلیپ

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

  • معرفی رسمی ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه، جذابیت چهارنفره!

    معرفی رسمی ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه، جذابیت چهارنفره!

  • محصولات مستقل ب‌ام‌و M به جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی می‌روند!

    محصولات مستقل ب‌ام‌و M به جنگ مرسدس-ای‌ام‌جی می‌روند!

  • رؤیت ب‌ام‌و M2 CS مدل 2020 در خیابان‌ها

    رؤیت ب‌ام‌و M2 CS مدل 2020 در خیابان‌ها

16 دیدگاه

  1. Amirferrari سوابق: (305 دیدگاه) ,

    مد شده همه کمپانی ها قدرت و شتاب واقعی خودرو رو کمتر اعلام میکنن تا مشتری ها تحت تاثیر قرار بگیرن،الان وقتی یه خودرو بالای ۶۰۰ اسب بخار از بنز یا بی ام و معرفی میشه باید در حد یه سوپرکار ۸۰۰ اسبی روشون حساب باز کرد چون قدرت و شتابشون خیلی بالاتر از اعداد اعلامی کمپانیه…

    پاسخ

    1. امیر سوابق: (945 دیدگاه) ,

      روشی نوین از صنعت کثیف تبلیغات

      پاسخ

      1. Behnam سوابق: (109 دیدگاه) ,

        یجوری کثیف میگی انگار سر مصزف کننده کلاه میره
        ما ایرانی جماعت کلا تو همه چی عقب مونده ایم حتی طرفداری هم بلد نیستیم

        پاسخ

        1. سعید(تهران) سوابق: (391 دیدگاه) ,

          مسئله اصلا سر کلاه گذاشتن یا نزاشتن نیست، وقتی محصولی رو میخری کمپانی تولید کننده موظفه مشخصات درست و واقعی محصول رو ارائه بده حالا هرچی که میخواد باشه، این میشه رواج دروغ…

        2. امیر سوابق: (945 دیدگاه) ,

          دوست عزیز
          من اصلا نظرم منفی نبود در مورد این قضیه
          اینکه شرکت موظفه اطلاعات دقیق بده به کنار اما بحث من سر اینه ک روش تبلیغاتی در مورد خودرو ها داره عوض میشه
          البته در بعضی از شرکت ها و‌کشورها

  2. JDM سوابق: (240 دیدگاه) ,

    نمیدونم چرا اکثره کمپانی ها شیطنت میکنن و عدد رسمی رو کمتر از میزان واقعی اعلام میکنن

    پاسخ

    1. Bilbo سوابق: (369 دیدگاه) ,

      یه بنده خدایی می‌گفت ازین جهت که به دنیا بگن ببینین ما باقدرت کمتر، میتونیم چه کارهایی بکنیم!
      منطقی بود بنظرم.

      پاسخ

      1. Seyed AMG سوابق: (30 دیدگاه) ,

        صد در صد …
        من تو پیج AMG همین سوال رو در مورد GT63S مطرح کردم ، ادمین پیج با گشاده رویی گفت : 🤷‍♂️

        پاسخ

      2. JDM سوابق: (240 دیدگاه) ,

        بله درسته به نظره من برای همین مورد هست

        پاسخ

  3. AMIR / ARMI سوابق: (347 دیدگاه) ,

    مشخص شد چرا تویوتا در مورد قدرت سوپرا دروغ گفته بود
    چون چون اونم در اصل زاده بی ام و هست

    پاسخ

  4. (BayerischeMotorenWerke(Daniel سوابق: (796 دیدگاه) ,

    نظرات بعضی کاربران سایتو بررسی میکنم، متوجه میشم که آب چرا داره سر بالا میره.
    بخون که خوب میخونی.

    پاسخ

  5. Seyed AMG سوابق: (30 دیدگاه) ,

    پدال جان شما نمیدونید ، ماشین های آلمانی به سطحی از دانش و تکنولوژی رسیدن که حین انتقال قدرت وسط راه ۱۰ ۲۰ درصد به قدرتشون اضافه میشه در ضمن دستگاه داینو صاحب Z4 زیاد دقیق نبود یه ۵۰ ۶۰ اسبی اختلاف داشت … البته کمتر نشون داد!!!!

    پاسخ

  6. LEWIS HAMILTON (مجید) سوابق: (11215 دیدگاه) ,

    عالی بود 😍
    واسه همینه BMW و تویوتا رو خیلی دوست دارم
    سالها منتظر همکاری مبارک این 2 خودروساز برای ساخت خودرویی در کلاس Z4 بودم که خوشبختانه به وقوع پیوست

    پاسخ

    1. MAHDI سوابق: (2570 دیدگاه) ,

      آقا مجیدمدتیه انگار نبودید؟؟؟ واقعا خیلی خوشحال شدم دیدم امروز حضور دارید.

      پاسخ

  7. MAHDI سوابق: (2570 دیدگاه) ,

    ای جانم. بعضی خودروسازها هم هستن که که قدرت بیشتری واعلان میکنن اما زمان تست داینو نشون میده خیلی از اون چیزی که فکر میکردن ضعیف ترن. بله!!!!!

    پاسخ

    1. Sajjad سوابق: (1507 دیدگاه) ,

      شما چیزی درباره اتلاف قدرت میدونی؟
      اگه میدونی میشه بگی چقدر اتلاف قدرت وجود داره؟
      شما میدونی که اگه کمپانی قدرت رو بیشتر اعلام کنه، توی درجه بندی و تعیین سطح رقابتی به ضرر خودش تموم میشه؟
      و آیا میدونی تست داینو قدرت سر چرخ رو نشون میده و با قدرت سر میل لنگ تفاوت داره؟
      و در آخر میدونی وقتی توی تست داینو قدرت بدست اومده از قدرت اعلامی بیشتر میشه یعنی شرکت قدرت رو کمتر گفته تا در تعیین سطح رقابتی به سود خودش تموم بشه و تقلب کنه؟
      اگه میدونی همه اینا رو نباید این حرف رو بزنی

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه


Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564