Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

داج چلنجر هلکت گایگر، پروژه‌ای متفاوت!

داج چلنجر هلکت گایگر، پروژه‌ای متفاوت! تاریخ: در: داج (12) دیدگاه

در چند سال اخیر پروژه‌های تیونینگ گیرا و گاها شگفت‌انگیزی را توسط تیونرهای آلمانی مشاهده کرده‌ایم. تمرکز اصلی این شرکت‌ها معمولاً روی خودروهای آلمانی همچون پورشه، آئودی، مرسدس و یا ب‌ام‌و می‌باشد؛ اما گایگر کارز با بقیه فرق دارد زیرا این کمپانی تیونینگ دوست دارد محصولات آمریکایی را ارتقا دهد و جدیدترین پروژه‌ی آن‌ها به بهبود داج چلنجر SRT هلکت تعلق دارد. گایکر این خودرو را سربروس می‌نامد.


همه می‌دانیم که چلنجر هلکت در حالت استاندارد قدرت 717 اسب بخاری دارد که کاملاً قابل‌توجه است؛ اما گایگر کارز معتقد است فضا برای بهبود وجود داشته و البته این تیونر آلمانی حتی به قدرت 840 اسب بخاری به دست آمده توسط دیمن تولید محدود هم اکتفا نکرده و خروجی بسیار زیاد 890 اسب بخاری و گشتاور 1018 نیوتون متری را از دل این عضلانی محبوب بیرون کشیده است. این افزایش قدرت و گشتاور به لطف اعمال تغییرات در سوپرشارژری است که توسط نرم‌افزار به‌روز پیشرانه مدیریت می‌شود. زیر کاپوت این خودرو همچنین شفت ارتقا یافته‌ای بکار رفته تا بتواند از عهده‌ی هندل کردن این قدرت عظیم برآید.


اما همه‌چیز به بطن خودرو محدود نمی‌شود زیرا گایگر از رینگ‌های سفارشی Devil که اساساً برای دیمن توسعه یافته‌اند سود برده است. این خودرو همچنین دارای کیت بدنه‌ی پهن مشاهده شده در چلنجر Redeye بوده و از کاپوت سفارشی با ورودی هوای پهن و نازک سود می‌برد. نوارهای بزرگ روی بدنه نیز نشان می‌دهند با چلنجر استاندارد طرف نیستیم.


گایگر کارز قیمت این هیولای تیون شده را 129 هزار یورو اعلام کرده است. تنها توصیه‌ی ما به خریداران این است که لاستیک‌های زیادی بخرند، خیلی زیاد!

برچسب‌ها:اخباراسپرتتیونینگداج چلنجرکوپهگایگرز

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

  • دوئل نهایی، جی‌ام‌سی یوکان یا دوج دورانگو؟

    دوئل نهایی، جی‌ام‌سی یوکان یا دوج دورانگو؟

  • رم ربل هلکت لرزه بر اندام حریفان می‌اندازد!

    رم ربل هلکت لرزه بر اندام حریفان می‌اندازد!

  • دوئل نهایی، فورد موستانگ یا دوج چلنجر؟

    دوئل نهایی، فورد موستانگ یا دوج چلنجر؟

12 دیدگاه

  1. mohammad سوابق: (89 دیدگاه) ,

    نگا رخش …..

    پاسخ

    1. یانکی سوابق: (576 دیدگاه) ,

      چقدر اروپاییها پستن به خدا.دیمون با اون یدو بیزا و تولید محدود بودنش 80 چوب قیمت خورد اونم ماشینی که روز به روز قیمتش بیشتر میشه.حالا یه هلکت با تقویت بیش از 150 هزار دلار تو آلمان.در حالی که قیمت این هیولا حتی با تیونی وحشت ناکتر به 70 هزارتا هم نمیرسه.خوب معلومه اگر قیمتش مثل آمریکا بود ملت میریختن سر ماشین که بخرن.

      پاسخ

      1. AMIR / ARMI سوابق: (322 دیدگاه) ,

        اره خیلی پست هستن
        دیمن یه ماشین استاندارد کارخونه
        که کمپانی کلی زحمت مشیده کلی تحقیق کرده
        کلی چیز مخصوص برای این ماشین ساخته
        کلی وسایل همراه دیمن ه مشتری داده
        کلی هزینه تبلیغات کرده . قیمتش شده اون
        این کاری که اینا میکنن هر کس واردی میتونه با یکم تجهیزات انجام بده
        قیمتش شده این
        هنسی هم نیست بگیم کلی هم خدمات پس از فروش میده

        پاسخ

    2. NAVID۰۰۹۸ سوابق: (1710 دیدگاه) ,

      نگاه چی شده ، آتیش میندازه به جون آدم با این رُخ دیوانه اَش .

      پاسخ

  2. Khan سوابق: (270 دیدگاه) ,

    دوتا ماشین که اصلا بدون هیچ فکر کردنی دوسشون دارم یکی مک لارن SLR یکی چلنجر

    پاسخ

  3. ایمان سوابق: (1158 دیدگاه) ,

    ۰ تا ۱۰۰ ؛ ۰ تا ۲۰۰ و حداکثر سرعت رو اعلام نکرده ؟؟؟؟
    باید از دیمن سریع تر باشه با اعداد و ارقام اعلام شده
    سلطان درگ وارد میشود 😈😈😈😈

    پاسخ

  4. VIPER سوابق: (1829 دیدگاه) ,

    وختی یه تیونر آلمانی یه ماسل کار رو تیون میکنه
    کاملا محتوای بحث های اینجا مشخص میشه
    همه گی دست جمعی یکم خجالت بکشیم بد نی

    پاسخ

    1. hami سوابق: (46 دیدگاه) ,

      ,وختی == وقتی

      پاسخ

      1. VIPER سوابق: (1829 دیدگاه) ,

        یعنی واقعا فک کردی غلط املاییه مهندس
        یعنی من باور کنم فک کردی خ رو با ق اشتبا گرفتم؟
        نوشتن من همین مدلیه بجا این که این حرکات کم سن سالانه رو بزنی،وختتو بذار تو تا چیز یاد بگیر

        پاسخ

        1. hami سوابق: (46 دیدگاه) ,

          مطمئن بودم غلط املایی نیست.
          خواستم بقیه بدون نظر کارشناسی که میدی چقدر مطالعه داری
          که جوری که حرف میزنی تایپ میگنی

  5. sina سوابق: (1736 دیدگاه) ,

    عجب رخی

    پاسخ

  6. امیر سوابق: (837 دیدگاه) ,

    (( تنها توصیه‌ی ما به خریداران این است که لاستیک‌های زیادی بخرند، خیلی زیاد)) !!!
    جالب شده
    دوتا مسئله درمورد چلنجر هست ک همیشه بهش فک میکنم
    یکی اینکه این همه تیونر بهش دس بردن ولی هیچ کدوم به کابینش ارتقا ندادن یا حداقل من ندیدم!!
    دوم اینکه خیلی دوس دارم یکی دیمن رو تو جهنم سبز تست کنه (شاید غیر منطقی باشه ولی بازم بشدت کنجکاوم نتیجه رو ببینم)
    عشق همیشگی من دوج!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه


Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564