Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!

دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7! تاریخ: در: ب ام و, طراحی (14) دیدگاه

جلوپنجره‌ی بزرگ ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020 جنجالی‌ترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی این برند باواریایی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او انتقادات برخی افراد به جلوپنجره‌ی این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر ب‌ام‌و برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقی مانده است.


او در مصاحبه با موتورینگ گفته است:

هدف ما اطمینان از این بحث بود که افراد تفاوت بین سری 7 و 5 را متوجه شده و آن را تشخیص دهند.

فن هوی دونک همچنین گفته انتقاداتی به سری 7 قبل از فیس لیفت و شبیه بودن زیاد از حد آن به نسل قبلی وارد شده است.


او در ادامه خاطرنشان ساخته است:

من می‌فهمم که مردم با دیدن سری 7 فیس لیفت می‌توانند شوکه شوند. من انتقادات را متوجه شده‌ام. فکر می‌کنم این راه اجتناب‌ناپذیر بوده است. هدف ما طراحی خودرویی بوده که همه آن را دوست داشته باشند اما این امر همیشه ممکن نیست.


فن هوی دونک سلایق شخصی را مساله ای بین‌المللی می‌داند. از نظر او اروپایی‌ها معمولاً خودروهایی با ظاهر عادی‌تر را دوست دارند و مشتریان اروپایی بیشترین انتقادات را به ظاهر سری 7 فیس لیفت داشته‌اند. در مقابل باید گفت چینی‌ها نیز ظاهر این خودرو را دوست دارند.

اگر شما خواهان یک نیروگاه 12 سیلندر زیر کاپوت سری 7 فیس لیفت باشید احتمالاً با آخرین شانس خود روبرو می‌شوید. ب‌ام‌و چندین بار تأکید کرده پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربوی این خودرو که قدرت 592 اسب بخاری دارد پس از نسل فعلی دیگر تولید نخواهد شد چراکه قوانین آلایندگی سخت گیرانه و هزینه‌های تولید بالا باعث می‌شوند تولید چنین پیشرانه‌ای توجیه نداشته باشد. شاید همین سرنوشت در انتظار پیشرانه‌ی 8 سیلندر هم باشد. گفته شده نسل بعدی این سدان پرچم‌دار از پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی و دستیار الکتریکی برای ارائه‌ی قدرت بالا و مصرف سوخت کم استفاده خواهد کرد. برچسب‌ها:اخبارب ام و سری 7سدانفیس لیفت

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

  • نسخهٔ داغ و قدرتمندتری از نسل جدید ب‌ام‌و سری 1 در کار نیست

    نسخهٔ داغ و قدرتمندتری از نسل جدید ب‌ام‌و سری 1 در کار نیست

  • ب‌ام‌و: دیزلی‌ها حداقل 20 سال دیگر تولید خواهند شد!

    ب‌ام‌و: دیزلی‌ها حداقل 20 سال دیگر تولید خواهند شد!

  • ظرفیت واقعی ب‌ام‌و Z4 M40i با جی پاور شکوفا می‌شود!

    ظرفیت واقعی ب‌ام‌و Z4 M40i با جی پاور شکوفا می‌شود!

14 دیدگاه

  1. پیکان جوانان گوجه ای سوابق: (919 دیدگاه) ,

    هر جور که توجیه بشه زیادی بزرگه مخصوصا اون قسمت که جای کاپوت گرفته اگه کمی ارتفاع کم میکردن جایی دوری نمیرفت ضمنا برای ایجاد تمایز میتونستن چراغ ها را کمی متفاوت کنن

    پاسخ

  2. Seyed AMG سوابق: (67 دیدگاه) ,

    واقعا این جلوپنجره برازنده سری ۷ ، قبل از فیس لیفت اصلا طراحیش درخور یک سدان لوکس نبود اما با این فیس لیفت چیزی از S کلاس حداقل از نظر طراحی بیرونی کم نداره .

    پاسخ

  3. 22 سوابق: (8 دیدگاه) ,

    واقعا افتضاحه … جلو پنجره فقط ماله bmw m5 … آدمو به خودش خیره میکنه لعنتی …

    پاسخ

    1. Bilbo سوابق: (375 دیدگاه) ,

      تو این نسل ام ۵ همه چیز در حد کمال هست، همه چیز

      پاسخ

  4. M سوابق: (2051 دیدگاه) ,

    ببخشید میتونم دلیل اون علامت تعجب جلو تیترو بپرسم ؟
    خب کار خودشه چه خوب چه بد طبیعیه ازش دفاع کنه

    پاسخ

    1. MOHAMMAD.DEMON سوابق: (115 دیدگاه) ,

      تعجب داره خب
      شما نگاه کامارو فیست لیفت شد
      عموم ازش ایراد گرفتن سریع برطرف کردنش
      حالا از طراحی مشکل دار ( از نظر عموم مردم )
      میان اینجوری دفاع میکنن
      بابا اینتر با خوزه اینجوری جلوی بارسلونا دفاع نکرد
      ابولا

      پاسخ

      1. Seyed AMG سوابق: (67 دیدگاه) ,

        عزیز جان اون کامارو بود ، این سری ۷ ، اصلا اون فیس لیفت در حد یه ماسل کار آمریکایی نبود ، اما طراحی سری ۷ کاملا با هویت تجملاتی و لوکسش همخوانی داره

        پاسخ

  5. MAHDI سوابق: (2616 دیدگاه) ,

    پدال جان بررسی وتست آلپینا B7 رو بزار لطفا که واقعا طراحی طوری شده که قطعا یکی از باشکوه ترین سدان های تاریخه.اونم تورنگ سبز خاصی که داره.

    پاسخ

  6. MAHDI سوابق: (2616 دیدگاه) ,

    ب ام و سری 7فیس لیفت در جدیدترینرقابتی که با مرسدسSکلاس وآیودی A8 داشت این نقاط قوت وضعف رو مقابل رقبا داشت!!!
    نقاط ضعف::: ماساژور هایی صندلی هاش که به خوبی مرسدس Sکلاس و آئودی A8 نبود.خشک ترین سواری رو داشت بین Sکلاس و آئودی A8.

    نقاط قوت:: بهترین کیفیت کابین رو دراین کلاس داره.بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی رو داره. بهترین عملکرد شاسی وپرفومنس رو بین رقبا داره.

    پاسخ

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد::: سوابق: (2766 دیدگاه) ,

      مقایسه سری ۷ فیس لیفت 750i xdrive با S560 4matic که توسط Car Confections انجام شده و به تک تک بخش‌ها امتیاز دادن رو ببین؛ S کلاس اول شد؛ یکی از بخش‌هایی هم که امتیازش از سری هفت بالاتر بود، کیفیت و حس حال بهتر متریال کابینش در هنگام لمس کردن بود.

      پاسخ

  7. محمد سوابق: (110 دیدگاه) ,

    این جلو پنجره فوق العاده زیبا و مناسبه…. دوستانیکه میگن بزرگه،،،، مقیاسشون چیه؟
    آیا از جلو پنجره جنسیس، هیوندای، آئودی، بزرگتره؟

    پاسخ

    1. OMID سوابق: (675 دیدگاه) ,

      به شکل جلو پنجره اونا میخوره بزرگ باشن

      پاسخ

  8. " Swedish Arrogant Tiger" سوابق: (776 دیدگاه) ,

    درسته زیبایی سلیقه ای هست ولی من به شخصه این فلسفه جلو پنجره بزرگ اکس 7 و سری 7 رو درک نمیکنم ، انگار یه چیز اضافه ای چسبوندن به جلوی خودرو به ماشین نمیخوره.

    پاسخ

  9. net سوابق: (881 دیدگاه) ,

    بجای دفاع اگر مسولین بی ام و عذرخواهی کنند بخاطر اشتباه جلوپنجره بزرگ زشت x7 و سری ۷فیس لیفت بهتره
    همه دنیا میگن جلوپنجرهx7 و سری ۷ فیس لیفت زشت و بزرگه دیگه چی رو میخوان دفاع کنن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه


Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564