Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

Warning: file_put_contents(): Only 0 of 10 bytes written, possibly out of free disk space in /home/usaticke/kiaoptima.ir/wp-content/plugins/merge-minify-refresh/merge-minify-refresh.php on line 564

لیموزین جنسیس G90، پاسخ کره‌ای‌ها به مایباخ

لیموزین جنسیس G90، پاسخ کره‌ای‌ها به مایباخ تاریخ: در: هیوندای (33) دیدگاه

جنسیس به‌تازگی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان پرچم‌دار G90 خود را معرفی کرده که طی چند ماه آینده در بازار ایالات‌متحده هم عرضه خواهد شد اما این برند لوکس کره‌ای حالا در زادگاهش نسخهٔ کشیده یا لیموزین G90 را هم معرفی کرده که البته این مدل فقط مخصوص بازار داخلی کره است و در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد. نسخهٔ لیموزین این خودرو در نمای جلو و عقب هیچ تفاوتی با نسخهٔ معمولی خود ندارد اما طول G90 به میزان 29 سانتیمتر افزایش یافته که این موضوع در بخش جانبی آن دیده می‌شود.

بنابراین حالا طول کلی G90 به 5.94 متر رسیده درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن نیز با 29 سانتیمتر افزایش به 3.45 متر رسیده است. این افزایش طول در بیرون خودرو در ورقی فلزی میان درها و همین‌طور درهای عقب کشیده‌تر قابل‌مشاهده است. در همین حال، ارتفاع خودرو نیز افزایشی جزئی داشته و به 1.50 متر رسیده است. G90 لیموزین اما برای ثروتمندان ساخته شده و تمامی طول اضافهٔ آن به سرنشینان عقب اختصاص یافته یعنی جایی که در آن صندلی‌های باشکوه بزرگ VIP با قابلیت تنظیم 18 جهته، دو مانیتور تلویزیون، پوشش سقف آلکانترا و کنسولی که صندلی‌ها را از هم جدا کرده دیده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، G90 لیموزین در بیرون غیر از طول بیشتر و ورق فلزی بین درها، تفاوت چندانی با نسخهٔ معمولی خود ندارد و حتی رینگ‌های 19 اینچی آن نیز با نسخهٔ معمولی یکسان است اما بااین‌حال تغییراتی جزئی مثل بخشی کرومی در بالای جلوپنجره و همین‌طور تریم کرومی در آینه‌های جانبی آن دیده می‌شود تا هویت لوکس خود را بیش‌ازپیش به بیننده القاء کند.


زیر کاپوت این لیموزین کره‌ای نیز همچنان همان پیشرانهٔ 5 لیتری V8 قرار دارد که 420 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این لیموزین لوکس به‌صورت استاندارد به تعلیق تطبیقی هم مجهز شده است.

برای نسخهٔ معمولی G90 غیر از این پیشرانهٔ 5 لیتری، موتورهای کوچک‌تر 3.8 لیتری V6 و 3.3 لیتری V6 توئین توربو هم ارائه می‌شود اما این موتورها به زیر کاپوت نسخهٔ لیموزین راه پیدا نمی‌کنند. قیمت پایهٔ G90 لیموزین در کرهٔ جنوبی از 155.1 میلیون وون معادل 138 هزار دلار آغاز می‌شود درحالی‌که نسخهٔ معمولی G90 با پیشرانهٔ 5 لیتری حدود 105 هزار دلار قیمت دارد. این یعنی نسخهٔ لیموزین حدود 33 هزار دلار گران‌تر از نسخهٔ معمولی خود است.

برچسب‌ها:جنسیسسدانلوکسلیموزین

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

  • لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

    لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

  • اولین نما از هیوندای توسان N Line جدید

    اولین نما از هیوندای توسان N Line جدید

  • ویژگی‌های طراحی هیوندای سانتاکروز تولیدی

    ویژگی‌های طراحی هیوندای سانتاکروز تولیدی

33 دیدگاه

  1. AMANTE سوابق: (169 دیدگاه) ,

    دوست داشتنی و جذاب، و فوق العاده لوکس و تجملاتی ( حداقل در عکس ها ).
    انتخاب من بین G90 جدید جنسیس و میباخ مرسدس بنز، در حال حاظر G90 جنسیس هست حداقل تا زمانی که مرسدس کلاس S جدید و بعدش میباخ جدیدو معرفی کنه. ( البته اگه معرفی کنه. )
    ( نظر شخصی )

    پاسخ

    1. NAVID۰۰۹۸ سوابق: (1409 دیدگاه) ,

      AMANTE
      این حرفو به کسی نگی یه وقتیا ، بِهِت شَک میکنن .

      اصلاً کامنت بوداری نبود (( اَلَکی مثلاً ))

      پاسخ

    2. ا.سد.مرتضی سوابق: (113 دیدگاه) ,

      ماشین لوکس این طوری خوبه منظورم اینه اون جای بین دو در فضای خوبی رو ایجاد میکنه دیگه نیازی نداره به یه لیموزین بزرگ و از کم بود احتمالی جای