معرفی نسخهٔ پایهٔ نسل جدید پورشه 911

معرفی نسخهٔ پایهٔ نسل جدید پورشه 911 تاریخ: در: پورشه (17) دیدگاه

پورشه با معرفی نسخهٔ پایهٔ نسل جدید 911 در دو مدل کوپه و کابریولت، خانوادهٔ این خودرو را گسترش داده است. 911 کاررا پایه به یک پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو با 385 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور است که این نیرو به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ PDK به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند.

کاررا کوپه با استفاده از این قوای محرکه ظرف 4 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که با پکیج سفارشی Sport Chrono این زمان به 3.8 ثانیه کاهش پیدا می‌کند. نسخهٔ کابریولت اما کندتر است به‌گونه‌ای که برای رسیدن از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به 4.2 ثانیه زمان نیاز دارد و با پکیج Sport Chrono این کار را ظرف 4 ثانیه انجام می‌دهد. حداکثر سرعت این نسخه نیز 290 کیلومتر بر ساعت است که 3 کیلومتر بر ساعت از نسخهٔ کوپه کمتر است.

در مورد طراحی بیرونی 911 کاررا ویژگی‌های قابل‌ذکر چندانی وجود ندارد زیرا این نسخه در ظاهر بسیار به نسخهٔ قوی‌تر کاررا S نزدیک است. بااین‌حال کاررا پایه رینگ‌های کوچک‌تری دارد که در جلو 19 اینچی و در عقب 20 اینچی هستند. پشت این رینگ‌ها هم دیسک‌های ترمز 13 اینچی با کالیپرهای ترمز چهار پیستونۀ مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند.

اما علاوه بر رینگ‌های کوچک‌تر، مدل‌های پایهٔ کاررا در سر اگزوزها نیز با نسخهٔ S تفاوت دارند به‌گونه‌ای که در نسخهٔ پایه دو سر اگزوز بیضی‌شکل تکی از طرفین جا پلاک بیرون آمده‌اند درحالی‌که در کاررا S در هر طرف دو سر اگزوز دوقلو دیده می‌شود. البته خریداران 911 کاررا پایه به‌راحتی می‌توانند با سفارش آپشن‌هایی مثل رینگ‌های 20 یا 21 اینچی، ترمزهای کامپوزیت سرامیکی و سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای دوقلو، نمایی مشابه کاررا S را به خودروی خود ببخشند.

کابین کاررا اما کاملاً با نسخهٔ S یکسان است و همهٔ مدل‌های آن به نمایشگر 10.9 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز هستند. این نسخه همچنین به‌صورت استاندارد از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه با کمک‌فنرهای متغیر الکترونیکی هم برخوردار است که حالات رانندگی معمولی و اسپرت را ارائه می‌کند تا راننده بتواند راحتی بیشتر یا هندلینگ بهتر را انتخاب کند.

در حال حاضر امکان سفارش هردو نسخهٔ 911 کاررا پایه وجود دارد که قیمت نسخهٔ کوپه از 97,400 دلار و نسخهٔ کابریولت از 110,200 دلار آغاز می‌شود اما تحویل آن به خریداران از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. مدت کوتاهی بعد از عرضهٔ کاررا به بازار نسخهٔ چهارچرخ محرک آن‌هم با نام کاررا 4 ارائه می‌گردد.

برچسب‌ها:2020اسپرتپورشه 911

به اشتراک بگذارید

0 0 0

درباره نویسنده

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

  • بررسی تخصصی پورشه 718 اسپایدر جدید

    بررسی تخصصی پورشه 718 اسپایدر جدید

  • عملکرد مطلوب پورشه در نیمه اول سال 2019

    عملکرد مطلوب پورشه در نیمه اول سال 2019

  • برنامه مفصل تِک آرت برای ارتقای پورشه 718

    برنامه مفصل تِک آرت برای ارتقای پورشه 718

17 دیدگاه

  1. AMIR / ARMI سوابق: (354 دیدگاه) ,

    شدیداً منتظر نتیجه رقابت بین
    کاررا مدل پایه و استینگری مدل پایه هستم
    هم درگ هم پیست

    پاسخ

    1. ایمان سوابق: (1305 دیدگاه) ,

      فقط اینو میدونم که پورشه تو پیست با هیچکس شوخی نداره
      اسم پورشه و پیست به هم پیوند خورده
      خوراک پورشه پیست مسابقه هست ولی خط مستقیم رو باید ببینیم چی میشه ؟؟؟؟

      پاسخ

      1. AMIR / ARMI سوابق: (354 دیدگاه) ,

        خط مستقیم مشخصه استینگری پیروزه چون شتاب بهتری داره
        پیست رو باید ببینیم که چی میشه
        ولی من فکر میکنم این استینگری به خاطر این گیربکس بینظیر و ۱۸۰ تا گشتاور بیشتر تو پیست کاررا که هیچ می‌تونه مدل های بالاتر ۹۱۱ رو به چالش بکشه

        پاسخ

  2. مهراد سوابق: (55 دیدگاه) ,

    نظرسنجی
    کوروت پایه نسل جدید لایک 👍
    پورشه 911 پایه نسل جدید دیسلایک 👎

    پاسخ

    1. OMID سوابق: (716 دیدگاه) ,

      تو مطلب پورشه نظر سنجی میزاری؟😑

      پاسخ

  3. حمید فورد سوابق: (55 دیدگاه) ,

    زرت و زرت نسخه جدید میسازن اخرشم فرق نه چندان زیادی هم با هم ندارن ….

    پاسخ

    1. M سوابق: (2137 دیدگاه) ,

      داداش الان یک ساعته دارم فکر میکنم ببینم فرق نه چندان زیادی هم با هم ندارن یعنی چه؟
      یا باید میگفتی فرق چندانی هم ندارن یا میگفتی فرقی زیادی ندارن !

      پاسخ

  4. Khosrow سوابق: (1114 دیدگاه) ,

    ماشین المانی با امریکایی همونقدر تفاوت داره که هیتلر با دنیا داشت ..

    پاسخ

    1. Amir Machine سوابق: (557 دیدگاه) ,

      اگه اینطوریه که آخرش هیتلر تو جنگ جهانی دوم شکست خورد و خودکشی کرد و آلمان هم قلع و قمع شد اما آمریکا مقتدرانه پیروز شد و آسیب چندانی از جنگ ندید!!

      پاسخ

    2. Sajjad سوابق: (1528 دیدگاه) ,

      هیتلر از دید یه دنیا یه آدم قاتل دیوانه بوده
      اونوقت از دید مردم جهان سومی ایران که سرانه مطالعشون نیم ساعت هم نمیشه شده آدم خوب و سالم!
      عقاید برتری نژاد آریایی و زیر مجموعه اون به اسم نوردیک (یکی از 5 زیرمجموعه نژاد آریایی) که باعث ایجاد ایدئولوژی نازیسم شد، سالهاست از بین رفته ولی توی کشورما تازه جون گرفته!
      این نشون میده مردم ما بیش از حد احساسی هستن و بسیار کم اهل منطق و تفکر.

      پاسخ

    3. AMIR / ARMI سوابق: (354 دیدگاه) ,

      آره راست میگی همون قدر تفاوت دارن
      ماشین آلمانی پوست خریدار رو می‌کنه با این قیمت ها مثل هیتلر مرحوم ( مرحوم از نظر شما البته )
      ماشین آمریکایی خلق به خدمت می‌کنه با قیمت مناسب و امکانات به روز مثل بوش لعنتی
      ( البته از نظر شما فقط )

      پاسخ

  5. MAHDI سوابق: (2783 دیدگاه) ,

    پورشه 911 جدید یه دنیا زیبایی داره.به نظر من یکی از زیباترین خودروهای دنیاست.ساده ودنیایی از هنر!!!!!

    پاسخ

  6. Amir Machine سوابق: (557 دیدگاه) ,

    مقایسه
    کوروت استینگری پایه
    موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی، 490 اسب بخار قدرت، 630 نیوتن متر گشتاور
    دیفرانسل عقب، گیربکس هشت دنده دوکلاچه، وزن 1527 کیلوگرم
    شتاب زیر 3 ثانیه با پکیج Z51 Performance
    قیمت: 60,000 دلار

    911 کاررا پایه
    موتور 3 لیتری H6 توئین توربو، 385 اسب بخار قدرت، 450 نیوتن متر گشتاور
    دیفرانسیل عقب، گیربکس هشت دنده دوکلاچه، وزن 1505 کیلوگرم
    شتاب 3.8 ثانیه با پکیج Sport Chrono
    قیمت: 97,400 دلار

    پاسخ

    1. Hamid…Audi سوابق: (636 دیدگاه) ,

      اون 27400 دلار تفاوت برند شورلت با پورشه س
      قرار یه ماشین لوکس با یه ماشین اقتصادی یه قیمت داشته باشن.

      پاسخ

      1. AMIR / ARMI سوابق: (354 دیدگاه) ,

        ۱_ زشته به عنوان ماشین باز هنوز نمیدونید
        در سگمنت سوپر اسپورت ها چیزی به اسم اقتصادی نداریم مگه هاچبکه آخه که لوکس و اقتصادی داشته باشه
        ۲_ خب تفاوت قیمت رو میزازیم به عنوان سهم برند پورشه از قیمت ۹۱۱
        حالا چرا آنقدر کنده آخه با این قیمت

        پاسخ

  7. مهردادكمال سوابق: (17 دیدگاه) ,

    بنظرم پورشه ٧١٨ خیلی از ٩١١ قشنگتره قبول کنیم ٧١٨ هم کاملا طراحی اصیلی داره زیباتر هم به چشم میاد تو هر زاویه ای نسبت به ٩١١

    پاسخ

  8. porschesport سوابق: (84 دیدگاه) ,

    عالی شده , مثل همیشه زیبا و با وقار

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه